• 17PAŪ2014

    22.10 – II urodziny Manufaktury! – Nasze urodziny dla Karoliny!

    Ponownie zapraszamy Was serdecznie na drugie urodziny naszego klubu. Szczegółowy „rozkład jazdy” na załączonym zdjęciu. Przypominamy, że w tym dniu nasi trenerzy i instruktorzy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące ćwiczeń, diety i zdrowego stylu życia, jak również dokonają pomiarów składu Waszego ciała.
    Dodatkowo wszystkie zebrane w tym dniu środki przeznaczymy na rehabilitację Karoliny.
    Poniżej opis zajęć, które przygotowali na ten dzień specjalnie dla Was nasi instruktorzy, a już jutro kolejne informacje na temat losowania wspaniałych nagród przekazanych przez naszych Partnerów.

    • Fit Ball- Zestaw ćwiczeń wzmacniających przy użyciu małej piłki, która w niektórych ćwiczeniach stanowi niestabilne podłoże, co utrudnia wykonywanie ćwiczeń i angażuje głębokie mięśnie stabilizujące ciało. Trening ten uaktywnia wszystkie partie ciała. Dzięki piłce można zrobić wszystko – od zrzucenia wagi i wzmocnienia mięśni, aż po ich rozciągnięcie i relaksację. Systematyczny trening sprawi, że pozbędziesz się brzuszka i ujędrnisz całe ciało.
    • Deep Work – Zajęcia bez choreografii i z możliwością wyboru odpowiedniej dla siebie wersji danego ćwiczenia.
      Połączenie sił Patrycji, Moniki i Gosi wycisną z Was 7 poty, uruchomią mięśnie o których nie macie pojęcia a na koniec zrelaksują.
    • Tabata – Intensywny trening spalający tkankę tłuszczową i angażujący całe ciało. Za pomocą ćwiczeń z ciężarem własnego ciała podkręca metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Trening polega na kombinacji dynamicznych ćwiczeń z odpoczynkiem : 20 sekund ćwiczeń/ 10 sekund odpoczynku.
    • Joga w ciąży – Zajęcia Jogi dla kobiet w ciąży zostały przygotowane w taki sposób, aby utrzymać przyszła mamę w dobrym zdrowiu psychicznym i fizycznym. Pozwalają łagodzić takie dolegliwości jak poranne nudności, zaparcia, bóle głowy. Podczas zajęć uelastyczniają się mięśnie i więzadła oraz otwierają stawy biodrowe, dzięki czemu poród przebiega łatwiej.
    • Slow Trening + Fitness Face – Slow trening to zajęcia, podczas których powtórzenia wykonywane są w bardzo powolnym tempie, przez co są bardzo dokładne i łatwe do powtórzenia. Zajęcia Fitness Face składają się z wielu różnych ćwiczeń oraz sposobów na gimnastykę mięśni twarzy. Ćwiczenia te wpływają na podniesienie kącików ust oraz wygładzają zmarszczki wokół nich. Dzięki ćwiczeniom można także zlikwidować drugi podbródek i wiotczejącą skórę na szyi.

    Plakat urodziny

Facebook