Manufaktura figury

W naszym klubie zajmiemy się kompleksowo Twoim ciałem – nie tylko poprawimy Ci samopoczucie oraz stan zdrowia, ale również pomożemy Ci uzyskać piękną sylwetkę!

Zacznij od bezpłatnego spotkania z trenerem, który Cię zważy oraz zmierzy poziom tkanki tłuszczowej i mięśniowej w Twoim organizmie, a także omówi z Tobą wyniki i podpowie jaka aktywność fizyczna będzie dla Ciebie najodpowiedniejsza. Spotkanie takie wliczone jest w cenę każdego karnetu. Wyniki Twoich pomiarów zostaną wpisane do naszego systemu i będą dla Ciebie dostępne po zalogowaniu się w panelu klienta (o szczegóły logowania oraz instrukcję zapytaj w recepcji). Co miesiąc oraz w razie doraźnej potrzeby, przysługują Ci kolejne bezpłatne pomiary, które również będziesz mogła omówić z trenerem i śledzić wyniki na bieżąco na swoim profilu. Tym sposobem możesz obserwować swoje postępy i zawsze wiesz, w jakim momencie jesteś na swojej drodze do celu.

Jeżeli jesteś osobą zdrową, to proponujemy ci poniższą ścieżkę w drodze do pięknej figury:

  1. Po bezpłatnych pomiarach umów się na spotkanie z dietetykiem (informacje uzyskasz w recepcji klubu). Jeżeli chcesz naprawdę spalić tkankę tłuszczową i osiągnąć trwałe efekty nie odbędzie się bez zmiany nawyków żywieniowych. Jeżeli masz pytania dotyczące zdrowego żywienia zawsze możesz zadać je trenerowi obecnemu na siłowni.
  2. Nie macie czasu na długie treningi, a chciałybyście szybko uzyskać wymarzoną sylwetkę? Nic prostszego. Mamy dla Was dobrą wiadomość.
    Naukowo udowodniono, iż krótki trening o zmiennej intensywności, trwający do 30 minut przynosi szybsze efekty. Brzmi zbyt dobrze, żeby było prawdziwe? Jednak to prawda. Dzięki intensywnym 20-30 minutowym ćwiczeniom spalicie więcej tłuszczu i szybciej poprawicie kondycję, niż podczas tradycyjnego godzinnego treningu. Łatwiej jest się zmobilizować, mając w perspektywie 30 minut treningu, niż godzinę. Łatwiej znaleźć czas i energię, żeby ćwiczyć intensywniej i bardziej efektywnie. Wiedząc, że mamy przed sobą tylko 30 minut, biegamy szybciej, sięgamy po cięższe hantle, robimy więcej przysiadów. Drastyczna zmiana intensywności w bardzo krótkim czasie „dezorientuje” organizm, zmuszając go do sięgania głębiej po pokłady energii niż podczas jednostajnego wysiłku. Ciało wykorzystuje zmagazynowany tłuszcz i dlatego trening interwałowy w połączeniu ze zbilansowana dietą jest tak skuteczny przy odchudzaniu.
    Dlatego zapraszamy Was na krótkie, 30-minutowe, intensywne treningi, które pomogą Wam szybko i skutecznie wymodelować sylwetkę. Treningi odbywają się w małych grupach na sali siłowni i są dostosowane do potrzeb każdej z Was. Proponujemy więc treningi spalające tłuszcz (np. atak na brzuch, lifting pośladków, trening obwodowy), treningi wzmacniające i kształtujące sylwetkę (np. wzmacnianie funkcjonalne), czy też zajęcia z fizjoterapeutą, dla tych z Was, które borykają się z problemami zdrowotnymi, czy też kontuzjami.
    Dodatkowo raz w tygodniu wykonaj trening samodzielnie na siłowni- wykorzystując ćwiczenia, których nauczyłaś się w trakcie zajęć grupowych. Jeżeli nie wiesz jak ułożyć sobie plan treningowy, czy też brakuje Ci motywacji do ćwiczeń- skorzystaj z naszej oferty treningów personalnych . Ćwicząc z trenerem uzyskasz efekty w czasie o połowę krótszym niż robiąc to samodzielnie!
    Jeżeli jesteś osobą zdrową, dla najlepszych efektów polecamy Ci zajęcia spalające tłuszcz co najmniej dwa w tygodniu oraz koniecznie raz w tygodniu zajęcia wzmacniające. Na efekty nie będziesz musiała czekać długo!
  3. Nie zapomnij o wzmacnianiu mięśni głębokich- na nich opiera się Twój kręgosłup, to one są odpowiedzialne za płaski brzuch oraz za prawidłową postawę. Dlatego wygospodaruj raz w tygodniu czas na zajęcia wzmacniające np.: wzmacnianie funkcjonalne, pilates, piloga, zdrowy kręgosłup, joga.
  4. Dodatkowo aby wzmocnić efekty ćwiczeń oraz zdrowego odżywiania- skorzystaj z masaży antycellulitowych i ujędrniających. W widoczny sposób poprawią stan Twojej skóry, pomogą pozbyć się „pomarańczowej skórki” z miejsc, gdzie tak bardzo lubi się ona gromadzić, a efekty będą widoczne już po pierwszych zabiegach !
  5. Pomimo zbilansowanej i zdrowej diety, nie zawsze jesteśmy w stanie dostarczyć organizmowi wszystkich niezbędnych składników, zwłaszcza tych, które pomogą nam schudnąć i przyspieszyć proces spalania tkanki tłuszczowej. Dlatego też w drodze do pięknej figury warto wspomóc się suplementami – jeżeli masz wątpliwości, które są dla Ciebie odpowiednie, zapytaj o naszą ofertę w recepcji klubu.

Jeżeli masz jakiekolwiek problemy zdrowotne, zgłoś to trenerowi na pierwszym bezpłatnym spotkaniu. Choroby lub bóle stawów nie muszą wykluczać Cię z aktywności fizycznej.

Facebook